Stilte en verwondering

Heimen Schuring-nieuw1 scoopvrijdag 21 maart 2014 09:05

Alle eer aan God!

Als ik dit schrijf, zijn we bijna een dag verder na het bekend worden van de verkiezingsuitslag. Het was vanmorgen drie uur, toen ik mijn bed opzocht. Nadat om 23:30 de uitslagen bekend werden, volgden vele felicitaties, een aantal interviews en een stukje 'duiding' op het podium in de foyer van ons Schaffelaartheater. Heel bemoedigend! Maar ook om stil van te worden!

De stilte en verwondering van het eerste moment zijn me de hele dag bijgebleven. Wat een prachtige verkiezingsuitslag!!! Van vier naar zes zetels! Fantastisch!!! Op het podium in de foyer heb ik aangegeven dat we op dinsdagavond de campagne hebben afgesloten met gebed en dat we het werk van de campagne hebben teruggeven. We hebben hard gewerkt, met een aansprekend motto Werken aan Welzijn, met een spraakmakende campagne vol verrassingen, een mooi optreden in de lijsttrekkersdebatten. Maar we mochten ook terugzien op vier jaar enthousiast en betrokken fractiewerk en vier jaar bevlogen en gedegen werk van onze wethouder. En dat hebben we op de avond voor de verkiezingen aan God mogen teruggeven. En Hij heeft het rijk gezegend! Met twee zetels winst!! Ik ben verwonderd, dankbaar en stil. En de fractie, de wethouder, het bestuur en het campagneteam met mij!!! Wat een wonder! Alle eer aan God!!

Namens de fractie, wethouder(s-kandidaat) en bestuur hartelijk dank voor uw stem, voor uw steun en vooral voor uw gebed!!! We voelen ons rijk gezegend!!

Deze grote groei geeft ook verantwoordelijkheid. 4911 mensen hebben gekozen voor Werken aan Welzijn, voor vrijwilligers, voor zondagsrust en ga zo al onze speerpunten maar langs! Wij, als fractie (en hopelijk als wethouder), gaan daar de komende vier jaar hard aan werken! De nieuwe taken in de zorg, Barneveld Barneveld houden, fietsroutes aanleggen, we zullen onze schouders er onder zitten!! Maar dan zal het net zo gaan als tijdens de campagne: het is "bid en werk". Wij kunnen hard werken, maar alles staat of valt met Gods zegen!!

Bidt u met ons mee? En dankt u God ook voor Zijn zegeningen, ook met deze uitslag?

Alle eer aan God!

Heimen Schuring