Iedereen ontzettend bedankt!!!

_DSC0686.JPGwoensdag 19 maart 2014 19:35

Wat heb ik een prachtige tijd mogen meemaken!! Ongeveer een jaar geleden zijn we gestart met de voorbereidingen voor de verkiezingscampagne en na heel veel ideeën, vergaderingen, stukjes schrijven, nog meer vergaderen, schaven aan teksten, mensen zoeken voor op de lijst en nog veel meer acties, zijn we op woensdag 15 januari van start gegaan met onze campagne.

1. Allereerst hebben we heel veel welzijnsorganisaties in het zonnetje gezet door ze een 'Like' te geven en op Facebook een wedstrijdje te starten. Wie de meeste likes verzamelt, krijgt vrijwilligerswerk cadeau.

2. Daarna volgde het onderzoek naar de behoefte aan koopzondagen in Barneveld. Een overweldigende meerderheid van winkeliers wil geen koopzondag. Duidelijk verhaal dus!!!

3. Op 5 februari hebben we met Arie Slob een aantal zorgaanbieders bezocht en hebben we Arie veel goede Barneveldse ideeën mee kunnen geven over Werken aan Welzijn.

4. Op 12 februari hebben we onze provinciale ChristenUnie-collega's laten zien dat het gekkenhuis is om trekkers niet op de rondweg van Voorthuizen toe te laten. Het dorp raakt verstopt!

5. Een week later startte ik met de dagelijkse campagne-blog, die veel gelezen werd en leuke reacties opleverde.

6. Weer een week later - op woensdag 26 februari - werden er heel veel blauwe fietsen in onze gemeente ontdekt. De winkelcentra kleurden ChristenUnie-blauw!

7. Op 1 maart hebben we onze WauW-werkplaats geopend, waar gewerkt wordt aan uw Welzijn.

8. In de week daarna meldde Carla Dik dat er toch een kwartiersdienst komt van station Barneveld-Centrum naar Ede-Wageningen. Goed nieuws voor onze treinreizigers!

9. De SGP jongeren hadden de primeur: het eerste lijsttrekkersdebat in Barneveld. Ik vond het erg leuk en ik won zelfs de Grote Snavel Bokaal.

10. Op 8 maart hebben we 1000 zadelhoesjes uitgedeeld in onze dorpen. Met de ChristenUnie zit je goed!! Ook was het de zoete inval in onze winkel: de suikerspinnen vlogen de deur uit.

11. Daarna kwamen de BDU debatten in Kootwijkerbroek en Voorthuizen. Ook erg leuk om te doen!

12. Onze prachtige folder floepte met de Barneveldse Krant door alle brievenbussen

13. Maandag 17 maart was het slotdebat in het theater in Barneveld. Ook weer erg leuk! En ik werd bijna verlegen van alle positieve reacties en recensies….

14. Gisteravond onze campagne finale. Carla Dik vertelde ons enthousiast over Werken aan Welzijn in Den Haag. De campagne was "Bidden en Werken" we hebben de campagne afgesloten, zoals we dat altijd doen: met gebed!

En nu is het zover: het woord is aan jou! Je hebt vandaag je stem uitgebracht (of je gaat dat nog snel even doen!!!). Ik ben benieuwd naar de uitslag. Best spannend!

We kijken terug op een prachtige campagne, vol spraakmakende acties en vol goede en duidelijke inhoud. Iedereen die hieraan heeft meegewerkt: hartelijk bedankt!

Maar ook jij als kiezer: bedankt voor je stem!! Wij gaan de komende vier jaar namens jou en met jou Werken aan Welzijn!

Heimen Schuring
Lijsttrekker
h.schuring@barneveld.nl

Plaats het eerste bericht!

Nieuw bericht

Archief > 2014 > maart