Wethouder Verweij start weblog

woensdag 07 november 2007 14:00

Op de website van de ChristenUnie Barneveld schrijft wethouder Leen Verweij met enige regelmaat zijn column Leen(‘s)toel. Hierin houdt hij de Barneveldse inwoners op de hoogte van zijn ervaringen die hij opdoet bij de uitvoering van zijn portefeuilles. Het is de bedoeling dat deze column wordt omgezet naar een weblog die elke week gaat verschijnen.

Fractie-blog
Sinds november 2005 heeft de website van de ChristenUnie al een weblog die bij toerbeurt geschreven wordt door fractievoorzitter Tjitske Kuiper en de tweede lijstman Heimen Schuring . Deze politieke weblog, de enige die dagelijks verschijnt, is een groot succes en wordt goed gelezen. Daarnaast reageren inwoners van de gemeente regelmatig op onderwerpen die in de weblog verschijnen. Politiek komt zo letterlijk dichter bij de mensen te staan, het publiek raakt betrokken bij onderwerpen.

Uitbreiding
Het tweejarig bestaan van deze fractie-weblog viert de ChristenUnie met de nieuwe week-weblog van  wethouder Leen Verweij en dat vanaf 5 november 2007. Uit de pen van wethouder Verweij zal wekelijks een korte impressie worden beschreven van het politieke reilen en zeilen in de gemeente Barneveld. Ook op deze weblog bestaat de mogelijkheid om een reactie te geven. De weblog heeft de naam Raadhuisplein 2 en is te vinden op www.barneveld.christenunie.nl/raadhuisplein2

Transparant
Evenals de fractie-blog zal ook deze nieuwe week-weblog een gezonde mix zijn van de indrukken en belevenissen uit het dagelijkse leven. De inhoud berust op feiten, u kunt en mag van ons dan ook niets anders verwachten. Het is aan u om deze feiten op waarheid te onderzoeken en te toetsen. Op deze wijze zijn u en wij ook digitaal sámen Barneveld

Plaats het eerste bericht!

Nieuw bericht

Archief > 2007 > november