Persbericht: "Sámen Barneveld" insteek verkiezingen

vrijdag 18 november 2005 08:42

Tijdens de bijzondere ledenvergadering van ChristenUnie Barneveld op 17 november jongstleden zijn de leden geïnformeerd over het verkiezingsprogramma en de -campagne voor de gemeenteraadverkiezingen in 2006. Op een creatieve manier zijn de diverse onderwerpen de revue gepasseerd. Onderwerpen waar leden op een interactieve manier op mochten reageren. Na de pauze was het de beurt aan het campagneteam. Met behulp van een videopresentatie werd aan de leden het thema ‘Sámen Barneveld’ van de komende campagne gepresenteerd. Onder deze noemer wil ChristenUnie duidelijk maken dat lokale politiek niet iets is wat vanuit achterkamers moet worden gedaan. Politiek moet helder en toegankelijk zijn voor alle inwoners van de hele gemeente Barneveld. Voor meer informatie kijk ook regelmatig op www.barneveld.christenunie.nl

Voor vragen kunt u contact opnemen met de voorzitter van de kiesvereniging Remko Tamminga , 0342-418408.

Reacties op 'Persbericht: "Sámen Barneveld" insteek verkiezingen'

Archief > 2005 > november