See You avond bij Roordink Bedrijfswagens: Bereikbaar Barneveld!

De rondleiding door het bedrijf 6dinsdag 17 april 2007 23:29

Rondleiding door de bedrijfshallenBARNEVELD - De ChristenUnie heeft op dinsdag 17 april een See You avond gehouden bij Roordink Bedrijfswagens. Deze combinatie tussen ledenvergadering en bedrijfsbezoek viel ook ditmaal bijzonder in de smaak (al was maar bij het personeel van Roordink, dat getrakteerd werd op overheerlijk ChristenUnie-gebak). Na het formele en besloten gedeelte, was er ruimschoots de gelegenheid om een kijkje te nemen in de hallen van Roordink Bedrijfswagens.

De ledenvergadering werd geleid door Maarten van der Boon jr. Naast het verkiezen van twee nieuwe bestuursleden (Lina Jansma als secretaris en Kitty Brouwer als algemeen bestuurslid), de vaststelling van de jaarstukken en de begroting was er ruimte voor nieuws vanuit de fractie en van de wethouder. Rond het thema bereikbaarheid is momenteel veel te vertellen, nu de rondweg Voorthuizen en de Valleilijn volop in het nieuws zijn.

Na de formele ledenvergadering werden de aanwezigen door Gijs Roordink door de bedrijfshistorie van Roordink Bedrijfswagens gepraat, werd een promotiefilm getoond en leidde Gijs en zoon Bert de aanwezigen door de bedrijfshallen van dit bloeiende Barneveldse bedrijf.

Klik hier voor een fotoverslag van deze avond.

Reacties op 'See You avond bij Roordink Bedrijfswagens: Bereikbaar Barneveld!'