Provinciale Gebedsbijeenkomst in Barneveld

Subscription 'CU Gezinslid' on 'Contributie Gezinsleden' for 'Wetering, J.A. van de [106892]'zaterdag 03 maart 2007 11:04

Op D.V. Dinsdag 6 maart wordt er een Gebedsbijeenkomst georganiseerd in Kerkgebouw "De Burcht", van Schothorststraat 24, te Barneveld. De bijeenkomst wordt georganiseerd door de ChristenUnie afdeling in de provincie Gelderland. Er zal worden gebeden voor de verkiezingen van Provinciale Staten op 7 maart a.s. en om het tot stand komen van een nieuw stabiel provinciaal parlement, die bereid is de wil van God te zoeken in haar beleid en in de waarden en normen voor de samenleving. Naast gebed is er ook samenzang. Ds. W.J. Gorissen emeritus predikant uit Voorthuizen zal een korte meditatie verzorgen.

De ChristenUnie erkent Gods heerschappij over het staatkundig leven. De overheid is door God gegeven. Het is de verantwoordelijkheid van Christenen om actief te zijn in de samenleving. De overheid is door God ingesteld als dienares van Hem. Het is de roeping van politieke vertegenwoordigers van het volk om vanuit respect voor de overheid haar beleid tegen het licht van Gods Woord te houden. Vanuit die Bijbelse overtuiging wil de ChristenUnie politiek bedrijven tot eer van Hem. Vanuit die roeping wil de ChristenUnie ook op de Gebedsbijeenkomst stil staan bij de verkiezingen van 7 maart a.s. Alle burgers van Gelderland zijn vanaf 19.45 uur welkom voor ontmoeting en er is dan ook koffie. De bijeenkomst begint om 20.00 uur.

Vereniging
Verkiezingen