Resultaat ledenwerfactie: 20 nieuwe leden en 4 nieuwe donateurs!

zaterdag 03 december 2005 16:51

Stijgende lijn! Ook bij ChristenUnie Barneveld!!Tijdens de ledenwerfactie in de maand november heeft de ChristenUnie er 20 leden, 4 donateurs en 1 sympathisant bij gekregen. Een prima resultaat!! Als we jaarlijks zo’n impuls mogen meemaken, zal de kiesvereniging blijven groeien. De beste ledenwerver krijgt als bedankje een ballonvaart, ter beschikking gesteld door Balloncentrum Van Manen. En de winnaar is: Ed Blankenstijn, hij bezorgde de ChristenUnie 5 nieuwe leden.

November - ledenwerfmaand
Het bestuur van ChristenUnie Barneveld heeft besloten dat jaarlijks in de maand november een ledenwerfactie zal worden gehouden. Een actieve kiesvereniging als de ChristenUnie heeft een actieve achterban nodig. Om mee te denken èn om mee te doen. Daarom is groei van het ledenbestand nodig, ook al is ChristenUnie Barneveld al een heel grote kiesvereniging. Dit jaar kent de vereniging een relatief hoog aantal opzeggingen vanwege verhuizing of overlijden, de aanwas van 25 nieuwe ‘contacten’ zorgt ervoor dat we desondanks een mooie groei van het ledenaantal mogen blijven zijn.

Ed Blankenstijn - beste ledenwerver tijdens de actie: 5 nieuwe leden!Beste ledenwerver
Dit jaar heeft Balloncentrum Van Manen de ledenwerfactie willen ondersteunen door een aantal ballonvaarten ter beschikking te stellen. Omdat de ChristenUnie oog heeft voor de zwakkeren in onze samenleving zijn de vier ballonvaarten geschonken aan de zorginstelling ‘De Vijgenboom’ in Kootwijkerbroek. Van Manen vond dat zo’n goed idee dat hij een vijfde ballonvaart weggeeft aan de beste ledenwerver.

De beste ledenwerver is een ledenwerver pur sang: Ed Blankenstijn. Door de jaren heen heeft hij vele mensen van het nut en de noodzaak om lid te worden. Ook tijdens de ledenwerfmaand heeft Ed zijn naam reputatie in stand gehouden: hij heeft maar liefst vijf nieuwe leden aangebracht!

De Vijgenboom
De ChristenUnie heeft via de ledenwerf-folder aandacht willen vragen voor zorginstelling de Vijgenboom. Deze Stichting biedt in een mooie woning in een nieuwbouwwijk in Kootwijkerbroek een veilig thuis aan negen mensen met een verstandelijke beperking.

Heel concreet wil de ChristenUnie bijdragen aan het goede werk dat deze stichting verricht, door voor elk nieuw lid één euro over te maken ten behoeve van een nieuwe geluidsinstallatie in een van de woonkamers van het huis.

Reacties op 'Resultaat ledenwerfactie: 20 nieuwe leden en 4 nieuwe donateurs!'