Unieke ledenwerfactie ChristenUnie Barneveld

maandag 24 oktober 2005 19:42

Elk jaar werken de bestuurs- en fractieleden mee aan de jaarlijkse ledenwerfactie. Maar vanwege de grote hoeveelheid werk ter voorbereiding van de komende gemeenteraads-verkiezingen, vraagt het bestuur aan de leden om dit jaar de ledenwerfactie te houden.

Logo Van Manen BV BallonvaartcentrumOm deze actie een bijzondere kleur te geven, heeft Ballonvaartencentrum Van Manen vier gratis ballonvaarten aan de ChristenUnie toegezegd. De ChristenUnie schenkt deze graag aan de zorginstelling “De Vijgenboom” in Kootwijkerbroek

Maar …… de persoon die de meeste nieuwe leden werft,
krijgt óók een gratis ballonvaart!

Het bestuur roept de leden op massaal nieuwe leden te werven. Laten we er een succes van maken, zeker nu de verkiezingen voor de deur staan. Wij zouden heel graag groeien naar 600 leden.
Laten we deze gegeven ballonvaarten recht doen.

Doet U mee?

De Jongerenafdeling Perspectief kent nu 26 leden. Zij zouden hun aantal héél graag verdubbeld zien. Perspectiefleden mogen ook deelnemen aan deze actie. Ouders en grootouders: overweegt u eens uw (klein)kind het lidmaatschap van Perspectief kado te doen (€ 1,05 p/m !).

Jij als jongere bent ook zeker nodig bij deze actie! Al een tijdje ben jij lid van PerspectieF (Christen-Unie jongeren) en dat wil jij anderen toch niet onthouden?!? Daarom vragen we jou om je vrienden ook lid te maken van PerspectieF. Net als jij hebben ook jouw christelijke vrienden een boodschap voor deze samenleving, alleen heeft niemand er iets aan als zij niet aan de slag gaan in de maatschappij. Hoe kunnen ze dat doen? Door lid te worden van PerspectieF en dat mag jij doen! Wanneer jij veel mensen lid maakt van PerspectieF dan geef je vier gehandicapte personen een gratis ballonvaart. Die kans wil je hen toch niet ontnemen? Dus...klim in je pen en maak jongeren lid van PerspectieF! Dan maak je je vrienden, vier gehandicapte personen en ons als PerspectieF-afdeling Barneveld heel erg blij! Wat wil je nog meer? (Annehil van Ommen-Tigelaar)
De ChristenUnie en haar jongerenafdeling Perspectief kennen de volgende soorten leden:

Soort lid
Bedrag p/j
Omschrijving
Hoofdlid
€ 40
Ontvangt landelijke blad (Handschrift) en de Komma. Minimumleeftijd 18 jaar.
Gezinslid
€ 20
Lid uit hetzelfde gezin op hetzelfde adres. Ontvangt natuurlijk de bladen niet.
Reductielid
€ 20
Zelfde als hoofdlid. Voor mensen met een laag inkomen (minder dan 120% van het sociaal minimum, studenten en niet-werkende jongeren).
Het bestuur van de Kiesvereniging besluit hierover.
Combilid
€ 32
Iemand die lid is van de ChristenUnie én van Perspectief. Leeftijd van 18 tot 30 jaar. Ontvangt naast Handschrift en de Komma, ook Perspex.
Perspectieflid
€ 12,50
Lid van de jongerenafdeling (Perspectief). Van 12-30 jaar. Ontvangt hun eigen blad (Perspex).

Donateurs
Daarnaast kennen we in de kiesvereniging Barneveld ook lokale donateurs. Dit is voor mensen die onze partij lokaal wel willen steunen, maar geen lid willen worden van de ChristenUnie. Kosten: € 15,- per jaar. Zij ontvangen de Komma. Alle bedragen gelden per kalenderjaar en zijn de bedragen zoals ze in 2005 gelden.

De actie geldt van 1 tot en met 30 november 2005.
Alle nieuwe leden tellen mee voor de ballonvaartprijs: hoofd-, gezins-, reductie-, combi- en PerspectieF-leden
Voor meer info en voor het aanmelden van nieuwe leden kunt u terecht bij:

Ledenadministratie ChristenUnie Barneveld
Cannenburg 2, 3772BG Barneveld, tel.: 0342-400878