Iedereen een goede zondag toegewenst!!

Beeld bij Koeweizaterdag 22 februari 2014 20:05

Wat is het toch heerlijk om na een week hard werken één dag rust te kunnen houden. Ik merk het bij mezelf; zes dagen ben ik in de weer voor m'n werk, voor de politiek en voor al dat andere dat op m'n pad komt. Ik vind het heerlijk dat ik op zondag niks hoef, dat ik kan uitrusten.

Dat gunt de ChristenUnie iedereen! Ook onze winkeliers. Daarom willen wij geen koopzondagen in Barneveld, want als we daar aan beginnen, dan voelt 20% van de winkeliers zich verplicht om ook open te gaan op zondag, zo hebben wij via een enquête vastgesteld.

Het is bijzonder hoe fel de reacties zijn uit de progressieve en liberale hoek. Hoe durft de ChristenUnie voor winkeliers te bepalen wanneer zij hun winkel open mogen doen. 'Betutteling!' 'Met de ChristenUnie krijgen we een zombie-zondag in Barneveld!'

Onzin!! Een dag rust is een feest! Een dag rust is een cadeau! Je mag uitrusten van de afgelopen week en nieuwe energie opdoen voor de volgende week. Als je koopzondagen in Barneveld wilt, dan verplicht je mensen om tegen hun wil de winkel open te doen. Dat is pas betutteling!! Hoe liberaal of progressief ben je, als je 20% van onze winkeliers verplicht aan het werk zet op zondag?

Ik wens je een goede, rustige, zondag toe!!

Heimen Schuring
Lijsttrekker ChristenUnie

PS: Je zult begrijpen dat ik morgen geen blog plaats, ik geniet morgen van mijn rust!!

Plaats het eerste bericht!

Nieuw bericht

Archief > 2014 > februari