Strategische visie Barneveld 2007 tot 2030, denkt u met ons mee??

Nieuwbouw in Kootwijkerbroekdonderdag 20 maart 2008 16:12

In Barneveld worden nu verschillende bouwlocaties gerealiseerd. Ook wordt er gewerkt aan de uitbreiding van de infrastructuur. We verwachten dat Barneveld ook in de komende jaren wel zal blijven groeien.

Nu kunnen we die ontwikkelingen over ons heen laten komen zonder daar al te veel sturing aan te geven. Als fractie lijkt ons dat niet wijs. Daarom staan we er ook achter dat de gemeente Barneveld werkt aan een visie op de ontwikkeling. Er zijn diverse mogelijkheden waar we richting aan kunnen geven. Dat willen we echter niet doen zonder inbreng van u als lid van onze kiesvereniging.

Op de website www.barneveld.nl staan 3 mogelijke scenario’s beschreven.  U kunt die vinden door op de startpagina ‘projecten’  te selecteren, daarna ‘strategische visie 2007 2030’ en vervolgens scenario’s.

We willen u vragen om mee te denken en ons een reactie te geven op deze mogelijkheden. We willen daarbij graag antwoorden op vragen als:

• Gaan we in Barneveld bij nieuwe woningen van laag- of meer hoogbouw uit?

• Worden de woningen verdeeld over alle dorpen of concentreren we de woningen vooral in de grote kernen?

• Zoeken we bouwlocaties langs de randen van de dorpen of vullen we eerst alle interne op (groene) plekken op?

• Wat verdient voorrang? Investeren in openbaar vervoer of meer wegen?

• Welk type industrie en werkgelegenheid is het best?

• Welk scenario heeft uw voorkeur?

Uw antwoorden en suggesties aan de fractie zien we met belangstelling tegemoet. Reageer via onderstaande mogelijkheid of email Henry Buitenhuis >>>

Namens de fractie,

Henry Buitenhuis

Achtergronden

Plaats het eerste bericht!

Nieuw bericht

Archief > 2008 > maart