ChristenUnie in actie met WAUW-werkplaatsen

Wauw seppenplein azaterdag 09 juli 2016 10:19

Met Wauw werkplaatsen op straat wil de ChristenUnie in Barneveld luisteren naar verhalen en wensen van Barnevelders. In de maand juni is de fractie 4 maal op zaterdagmorgen in actie geweest tijdens Wauw-werkplaatsen op locatie. Wauw staat voor Werken aan uw welzijn.

In Kootwijkerbroek, Voorthuizen en 2 keer in Barneveld hebben leden van de fractie én ons nieuw fractieondersteunend lid Thijs Nootenboom aan burgers van onze gemeente gevraagd wat ze vinden van hun woon-, leef- en werkomgeving. De locaties waren het Raadhuisplein en Jan Seppenplein in Barneveld en op de markt in Voorthuizen en Kootwijkerbroek. Een relatief groot aantal mensen is tevreden met hun omgeving. Het is goed toeven in gemeente Barneveld! Aandachtspunten die onderanderen werden aangedragen waren: een aantal locaties waar de verkeersveiligheid te wensen liet, de zorg voor kwetsbare medemensen en verdraagzaamheid tussen verschillende bevolkingsgroepen. Komende tijd gaan we als fractie en bestuur met deze input aan de slag en kijken we waar we aandacht voor gaan vragen. Hebt u of jij ook nog anderen prioriteiten die aandacht verdienen in onze gemeente, dan horen we dit graag! Als fractie en bestuur willen we graag in gesprek zodat we onze volksvertegenwoordigende taak nog beter kunnen vervullen.

Reacties op 'ChristenUnie in actie met WAUW-werkplaatsen'