Nieuw speelveld bij Goudenstein feestelijk geopend

maandag 28 september 2009 15:31

Wethouder Leen Verweij en manager woondiensten Els van Daal van de Woningstichting Barneveld hebben zaterdag het gloednieuwe speelveld aan de Goudenstein in Barneveld geopend. Dat gebeurde tijdens Nationale Burendag.  Voor de kinderen waren er allerlei spelactiviteiten en ze konden Er stonden allerlei spelactiviteiten op het programma en zelfs een ritje op een kameel.

Voor alle aanwezigen was er een drankje en hapjes, die buurtbewoners zelf hadden klaargemaakt. In overleg met wijkplatform Zuid, de Woningstichting Barneveld en de gemeente Barneveld zijn de afgelopen jaar veel initiatieven uitgevoerd om de huizen aan de Goudenstein en omgeving op te knappen.

Naast verbeteringen aan de woningen, zoals schilderwerk, het afsluiten van de gezamenlijke entree, een brandtrap en plaatsen van carports, is ook het ‘eigen’ en het openbare groen aangepakt. In overleg met de buurtbewoners is nu ook een nieuw speelveld gerealiseerd.

Bron: Barneveldse krant

Wethouder