Werkbezoek en wandeling Ernst Cramer in Barneveld

20090328_politiekewandeling_ernstcramerzaterdag 06 februari 2010 14:30

De ChristenUnie is een partij met aandacht voor natuur en goed rentmeesterschap. Dit willen we laten zien door in ons prachtige Barneveld een wandeling met een tweedekamerlid te organiseren. Op 6 februari komt Ernst Cramer wandelen in Barneveld. Daarnaast brengt Ernst Cramer een werkbezoek aan onze gemeente.

Onder het wandelen maakt u kennis met natuurgebieden, en met onze kamerlid. Er is tijdens de wandeling tijd om over allerlei zaken van gedachten te wisselen. Heeft u interesse om mee te wandelen, meld u dan zo snel mogelijk aan bij Jaap van den Top ( 0342-442415) of top@barneveld.christenunie.nl

Start:  Dorpshuis de Hofstee in Stroe

14.30-14.45 ontvangst met koffie
14.45-15.30 bespreking met de LTO Onderwerpen:  Stort in Mobagat-Q koorts-algemeen beleid-toeslagrechten en natuurbeleid-opnieuw inmeten percelen in relatie met toeslagrechten-EDS subsidie duurzame energie.
15.30-16.30 bespreking met LTO en wethouder Aart de Kruif en Dorpswerkgroep Stroe en Staatsbosbeheer Onderwerpen: Natura 2000 gebieden en beheersplannen gericht op de barneveldse situatie en de evaluatie van het reconstructieplan ( boeren in verwevingsgebieden meer ontwikkelingsmogelijkheden geven)
16.30-17.30 Wandeling met Staatsbosbeheer langs het natuurtransferium en over de Stroese hei.
17.30-18.00 infrastructuur en station Stroe
18.00-19.00 eten in de Hofstee met alle daggasten

Aam het einde van deze dag zal er een Politieke regioavond worden gehouden in Voorthuizen.

Voor programma klik  hier >>>

Archief > 2010 > februari