Blogs per auteur

1. Ambulance-Barneveld-715x408
    Door Henk Wiesenekker op 15 mei 2018

Zorgen over aanrijtijden ambulance

De aanrijtijden van de ambulance in de gemeente Barneveld is in diverse dorpen niet in orde. Ons streven is dat er alles aan gedaan wordt om de aanrijtijden te verbeteren en dat geldt met name voor de genoemde dorpen. Daar zullen we ons dus voor inzetten!

2. Schaken
    Door Henk Wiesenekker op 17 februari 2018

Schaak- en dam vereniging schaakmat?!

De schaak- en dam vereniging nam een tijdje geleden contact met ons op. Nee, ze nodigden ons niet uit om een potje te schaken. Ze maakten zich zorgen over hun toekomstige locatie. Komend jaar sluit de huidige locatie en er is nog onvoldoende zicht op een nieuwe plek. Wat vindt de ChristenUnie daarvan? En hoe staat dit in ons verkiezingsprogramma?

Labels:

3. Veller
    Door Henk Wiesenekker op 30 januari 2018

Genoeg ruimte voor scholen in Veller?

Kinderen in de nieuwbouwwijk Veller moeten in hun eigen wijk naar school kunnen gaan. Op dit moment is dat zeker niet het geval. Veel kinderen moeten naar Norschoten of de Burgt. Dit vermindert de sociale banden tussen kinderen in de wijk, het bezorgt ouders extra moeite om de kinderen naar school te brengen en het zorgt voor onnodige verkeersbewegingen. Voor een grote nieuwbouwwijk als Veller vinden wij dat niet acceptabel.