Ben jij tussen de 18 en 28 jaar en maak jij het verschil?

jongeren in raadzaal bijgesnedenmaandag 29 februari 2016 22:17

De ChristenUnie Barneveld is op zoek naar ambitieuze jongeren. Ben jij een enthousiaste, energieke en proactieve versterking voor ons team? Wij zijn op zoek naar jou!

Ambitie
Politiek is voor iedereen. Ook voor jongeren! Ben jij tussen de 18 en 28 jaar oud, heb je ambitie om het verschil te maken voor je omgeving en wil je de ChristenUnie steunen? Dan ben jij degene die we zoeken!

Wie zijn wij
Wij zijn de raadsleden van de ChristenUnie Barneveld. Kijk ook eens op: https://barneveld.christenunie.nl/fractie
Vanuit onze christelijke overtuiging zetten we ons in voor een boodschap van hoop. Ons motto is ‘Werken aan Welzijn’. Wij staan voor zorg voor elkaar, een sterke samenleving, sterke gezinnen, een dienstbare en rechtvaardige overheid, godsdienstvrijheid, een duurzame economie en een zorgvuldige omgang met de schepping.

Wat is politiek
Verschillende politieke partijen vertegenwoordigen onze bevolking en maken samen belangrijke keuzes. In de gemeente Barneveld worden besluiten genomen over de zorg voor jong tot oud, onderwijs, cultuur, sport, verkeer, woningbouw, veiligheid, economie, financiën en nog veel meer. Het maakt dus uit wie er in de politiek zitten, want zij maken de keuzes. Wil jij verschil maken, dan ben je in de politiek op de juiste plek!

Wat kan je verwachten
Als je interesse hebt in deze vacature stuur je een mail met jouw motivatie naar schuring@barneveld.christenunie.nl Vervolgens wordt je uitgenodigd voor een gesprek waarin we het gaan hebben over jouw ambities. Als je wordt aangenomen ga je als vrijwilliger aan de slag en ondersteun je de ChristenUnie raadsleden bij hun werk. Je bent dan fractieondersteuner. Vanuit die rol kan je doorgroeien naar raadscommissielid en misschien wel gemeenteraadslid.

Geïnteresseerd?
Stuur jouw motivatie uiterlijk 31 maart naar schuring@barneveld.christenunie.nl Probeer in je motivatie aan te geven wat jouw ambitie is voor Barneveld in 2030. Ook als je vragen hebt kan je naar dit mailadres mailen. Iedereen die solliciteert ontvangt een reactie. Ben je ouder dan 28 jaar? Ook dan kan je ons mailen en zullen we zoeken naar een geschikte rol binnen onze partij.

Reacties op 'Ben jij tussen de 18 en 28 jaar en maak jij het verschil?'