Berichten geschreven door Wilma Heijkoop

1. Waardig ouder worden.png
    48_Wilma Heijkoop-116.jpg 05_Henry_Buitenhuis_1_lowres.jpg
    Door Wilma Heijkoop, Henry Buitenhuis op 18 december 2020

Uitkomsten enquête over het manifest ‘Waardig ouder worden’

Ruim 2 jaar geleden hebben alle politieke partijen en vele ouderenorganisaties het Barnevelds manifest “Waardig ouder worden” ondertekend. Daarom is het tijd om te kijken waar we nu staan. Dankzij de antwoorden van personen en organisaties die onze enquête hebben ingevuld konden we inventariseren wat er komende tijd nodig is in de ouderenzorg.

Veel gaat er goed, maar punten die meer aandacht vergen zijn: mantelzorg, vrijwilligers, eenzaamheid, ontmoeting, wonen, begeleiding, samen en zingeving.

2. verkiezingsprogramma eenvoudige taal
    48_Wilma Heijkoop-116.jpg
    Door Wilma Heijkoop op 2 maart 2018

Verkiezingsprogramma in eenvoudige taal