Arie Slob en Heimen Schuring nemen nieuwe promotiekar in gebruik

Promotiekar ChristenUnie Barneveldvrijdag 31 augustus 2012 12:41

Tijdens de regionale campagne-avond hebben partijleider Arie Slob en Barneveldse fractievoorzitter Heimen Schuring de nieuwe promotiekar van ChristenUnie Barneveld in gebruik genomen.

Met de kar kan op een makkelijke en snelle manier promotie voor de partij worden gemaakt. De promotiekar kan snel op een plein of op een markt worden neergezet en als de kar eenmaal staat, is het een kwestie van de klep openzetten en er kan campagne worden gevoerd. In de kar kan meer dan genoeg promotiemateriaal worden meegenomen.

Promotor Robert de Jong is erg blij met de nieuwe aanwinst: "Barneveld is een grote gemeente met veel kernen. We willen graag in alle kernen promotie maken voor de ChristenUnie, met deze mooie kar is dat een stuk makkelijker geworden!" De kar is professioneel bestickerd en de foto van de lijsttrekker kan eenvoudig worden vervangen, zodat er weinig aangepast hoeft te worden bij de plaatselijke of provinciale verkiezingen.

Arie Slob en Heimen Schuring voor de promotiekar

De ChristenUnie komt naar u toe, deze campagne!!

Reacties op 'Arie Slob en Heimen Schuring nemen nieuwe promotiekar in gebruik'