Persbericht: ChristenUnie lanceert eerste politieke weblog van Barneveld

vrijdag 14 oktober 2005 14:45

Banner WisselBlogDe ChristenUnie is op vrijdag 14 oktober gestart met de eerste politieke weblog van Barneveld. Wekelijks, maar zonodig vaker, zullen de nummer één en nummer twee van de onlangs gepresenteerde kandidatenlijst hun politieke wel en wee op internet zetten.

Vorige week donderdag hebben de leden van de ChristenUnie de kandidatenlijst voor de komende gemeenteraadsverkiezingen vastgesteld.  Voor Tjitske Kuiper- de Haan en Heimen Schuring een mooi moment om te starten met hun weblog.

“Als je op internet kijkt, kom je veel weblogs van politici tegen. Het is leuk om te lezen hoe deze mensen hun werk doen en wat hen beweegt,” licht lijsttrekker Kuiper toe. “Wij starten er nu ook mee in Barneveld. Niet om via de weblog anderen te bekritiseren, maar om de lezer de mogelijkheid te geven mee te kijken in de politieke keuken van de ChristenUnie.”  Schuring  vult aan: “We bieden de lezer de mogelijkheid te reageren op wat we schrijven. We hopen dat veel mensen hiervan gebruik zullen maken!”

De weblog, die de naam WisselBlog heeft meegekregen, is te lezen via www.barneveld.christenunie.nl.

Reacties op 'Persbericht: ChristenUnie lanceert eerste politieke weblog van Barneveld'