Wethouder Hans van Daalen wordt burgemeester van gemeente Ermelo!

voedselbank hoge resolutie.jpg
Henk Wiesenekker
Door Henk Wiesenekker op 12 oktober 2022 om 22:42

Wethouder Hans van Daalen wordt burgemeester van gemeente Ermelo!

Vanavond is bekend geworden dat onze wethouder Hans van Daalen als burgemeester van Ermelo aan de slag gaat. Hans gaat daarmee na ruim 12 jaar wethouderschap in Barneveld afscheid nemen van onze mooie gemeente. Hans was altijd zeer betrokken en inzetbaar op diverse dossiers. Ook in de coalitie-onderhandelingen vertegenwoordigde hij de ChristenUnie samen met fractievoorzitter Henk Wiesenekker met veel energie en drive. Zijn vermogen om te verbinden tussen mensen en partijen én op meerdere dossiers te verdiepen gaan we missen.

Hij kenmerkte zich vooral als een wethouder zich heeft ingezet in het sociaal domein en daarin kwetsbare inwoners een kans wilde bieden om weer naar vermogen mee te doen. Daarom sprak de verkiezingsslogan “Samen recht doen” hem ook zeer aan. Hans krijgt een eervolle baan en wij gunnen hem deze prachtige kans van harte. Uiteraard zullen wij een goede kandidaat selecteren om Hans op te volgen.