CU maant college tot spoed in kwestie Hoevelakenseweg

woensdag 17 juli 2002 10:20

De ChristenUnie heeft het college van burgemeester en wethouders opgeroepen om snel iets te doen aan de onveilige situatie op de Hoevelakenseweg in Terschuur.

De partij heeft onlangs een initiatiefvoorstel ingediend waarmee snel maatregelen konden worden genomen, maar dat voorstel werd door de gemeenteraad niet overgenomen. ,,De raad oordeelde dat het beter was de zaak in uw handen te leggen,`` zo schrijft de ChristenUnie aan het college. ,,Het gevolg is dat wij onze handen er van af moeten trekken, wat we in de raad ook hebben gedaan. Wij betreuren dat, omdat het nu langer gaat duren voordat er maatregelen worden genomen. Nu het er zo voorstaat, roepen wij u dringend op heel snel met voorstellen te komen. Het is in onze ogen zowel maatschappelijk als verkeerstechnisch onverantwoord de huidige onveilige situatie te laten voortbestaan. De burgers in Terschuur mogen van u verwachten dat er een daad gesteld wordt. Beschaamt u hen in deze verwachting niet,`` aldus de ChristenUnie.

Reacties op 'CU maant college tot spoed in kwestie Hoevelakenseweg'