ChristenUnie wil uitleg over geld A1

maandag 20 januari 2003 10:02

,,Wij snappen niets van de genoemde bedragen". Het is de ChristenUnie volstrekt onduidelijk welke overheid nu welk geldbedrag bijdraagt aan de wegverbinding tussen de Wesselseweg en de Apeldoornsestraat, inclusief de op- en afritten op de A1 bij het nieuwe industrieterrein Harselaar-Zuid. De fractie wil daarover uitleg van het college.

Henk Geurts heeft namens de ChristenUnie die vraag aan het college van b. en w. voorgelegd. Hij wil graag tijdens de raadsvergadering van dinsdag 21 januari antwoord van het college hebben.
Aanleiding is het aan de raadsleden toegezonden verslag van een gesprek tussen vertegenwoordigers van de gemeente Barneveld en de provincie, op 5 oktober van het vorige jaar. Tijdens dat overleg is gesproken over de rondweg Apeldoornsestraat-Wesselseweg, de op- en afritten bij Harselaar-Zuid en welke overheid welk bedrag daarvan betaalt. Het concept-verslag van die bijeenkomst roept volgens de ChristenUnie nog diverse vragen op.

Reacties op 'ChristenUnie wil uitleg over geld A1'