Verkiezingsavond ChristenUnie Gelderland in Barneveld

zaterdag 22 februari 2003 15:30

Annelies van de Kolk, lijsttrekker van de ChristenUnie Gelderland, komt D.V. 4 maart 2003 naar Barneveld. Er is vanaf 20:00 uur een openbare verkiezingsavond in het Johannes Fontanus College. De avond staat in het teken van Leefbaarheid en Bereikbaarheid. Dit zijn twee speerpunten uit het verkiezingsprogramma van de ChristenUnie Gelderland. Iedereen is van harte welkom.

Eerder op de dag gaan de kandidaat-statenleden kennismaken met de plaatselijke bevolking. In Kootwijkerbroek spreekt men over leefbaarheid van het platteland en in Voorthuizen over bereikbaarheid. De twee kernwoorden geven treffend weer de uitdagingen in de gemeente Barneveld.

De ChristenUnie staat voor een samenleving met Bijbelse waarden omdat wij denken dat deze in het belang zijn van iedereen. Naastenliefde, rentmeesterschap maar ook bescherming van het leven en trouw wijzen de weg naar vrede en veiligheid, en bieden houvast bij het zoeken naar recht en gerechtigheid.

Naast informatieve quiz en video zullen de kandidaat-statenleden zich presenteren en is er een discussieronde. De eerste 5 van de kandidatenlijst zijn Annelies van de Kolk, Paul Blokhuis, Andries van de Woestijne, Riet Oosterhoff en Piet Plug. Verder staan twee Barnevelders op de lijst: Jan van Maanen en Bram Roggeveen. Uit Ede staat voormalig Tweede Kamerlid Dick Stellingwerf op de lijst. Ook hij zal deze avond aanwezig zijn.

Reacties op 'Verkiezingsavond ChristenUnie Gelderland in Barneveld'