Blogs per auteur

1. Lukas Scheijgrond in pak
    Door ChristenUnie Barneveld op 25 april 2018

ChristenUnie blij met uitdagend coalitieakkoord

De ChristenUnie zal de komende jaren weer deelnemen aan de coalitie. Daar zijn we blij mee, want in het nieuwe coalitieakkoord hebben we belangrijke en mooie afspraken kunnen maken met de SGP, PRO’98 en het CDA. Belangrijke uitdagingen worden aangepakt en tegelijkertijd blijft er veel ruimte voor samenwerking met de oppositiepartijen.
  2. Hans Scoop
    Door ChristenUnie Barneveld op 17 maart 2018

Zorg voor jong en oud

Hans van Daalen, wethouder voor jeugd, welzijn en zorg

Voor velen wellicht een bekend gezicht. Wethouder Hans van Daalen van de ChristenUnie heeft zich de afgelopen periode zichtbaar ingezet voor de gemeente Barneveld. Hans heeft onder andere succesvol bijgedragen aan goede jeugdhulp, de ontwikkeling van het Centrum voor Jeugd en Gezin, het mooie project Automaatje, de aanpak van knooppunt A1-A30 en de opening van station Barneveld-Zuid. Te veel om op te noemen, genoeg om af te maken en nog voldoende projecten om op te starten. De vorming van de nieuwe gemeenteraad biedt een mooie gelegenheid om terug te blikken op zijn werk als wethouder.
  3. Poster Garderen 2018
    Door ChristenUnie Barneveld op 26 februari 2018

Posters geplakt - Elk dorp is Waardevol

Elk mens is Waardevol. Dat is waar wij voor staan.
    Ook elk dorp is Waardevol. Al onze dorpen hebben een eigen unieke cultuur en saamhorigheid.
    Die cultuur en saamhorigheid is ons eigen en dat willen we behouden. Daarnaast willen we het unieke aan elk dorp versterken. Bijvoorbeeld door een goede samenwerking met wijkplatforms of de plaatselijk belang vereniging.

4. ProgrammaFront 2018 top banner1
    Door ChristenUnie Barneveld op 8 februari 2018

Waardevol - Verkiezingsprogramma 2018

ChristenUnie Barneveld heeft het verkiezingsprogramma met de titel 'Waardevol' gelanceerd tijdens een etentje met de bewoners van Ruimzicht. Het programma werd door lijsttrekker Lukas Scheijgrond overhandigd aan het bestuur van Stichting Present. Deze stichting en vele andere organisaties en vrijwilligers zijn van grote Waarde voor onze gemeente. Elk mens is Waardevol, daarom willen we omzien naar elkaar.

5. CU_social media
    Door ChristenUnie Barneveld op 8 februari 2018

(@)Sociale Media, Online weerbaar?!?

Donderdagavond 8 februari houden we een interactieve avond over het GEbruik en MISbruik van 'Social media'. Voor ouders, verzorgers, leerkrachten, docenten en andere belangstellenden. Gastsprekers: Eline Hoogenboom van Huis van Belle en Henk Wiesenekker.

6. Kandidaten 2018 - 3
    Door ChristenUnie Barneveld op 25 januari 2018

50 Enthousiaste kandidaten voor de verkiezingen op 21 maart

ChristenUnie Barneveld presenteerde vandaag de kieslijst met daarop 49 enthousiaste kandidaat raadsleden en wethouder kandidaat Hans van Daalen die ook na de verkiezingen weer beschikbaar is voor een wethouderspost.