WauW-Werkplaats, Werken aan uw Welzijn

WauW-Werkplaats-breedvrijdag 28 februari 2014 20:19

WauW-Werkplaats

Werken aan uw Welzijn

De ChristenUnie start  een WauW-Werkplaats aan de Langstraat in Barneveld. Zaterdag 1 maart wordt deze werkplaats geopende door de winnaar van de Like-actie om 11.00 uur.

Belofte

De komende 4 jaar gaan we minimaal elk kwartaal met een groep inwoners aan de slag  om te kijken welke ideeën er zijn om samen te Werken aan Welzijn. Dit is een belofte aan alle Barnevelders.

Wij kunnen en willen het niet alles alleen doen, we willen nu echt samen met de Barnevelders op zoek naar oplossingen en  verbeteringen voor de veranderingen die op ons afkomen. Niet geïsoleerd in het gemeentehuis, maar bij u in de buurt met mensen uit de buurt.

VIPS

Er zijn al veel vrijwilligers in Barneveld, maar de komende jaren zal dat aantal zeker groter moeten worden als de zorg vanuit de overheid afneemt. Hoe gaan we dat samen doen op een zo efficiënt mogelijke manier, maar ook met ons hart. Participeren met het hart, dat willen we bij de ChristenUnie graag.

Hoe kan de gemeente vrijwilligers helpen en ondersteunen. Vrijwilligers zijn onze VIPS. Die hebben dan ook recht op een Vipbehandeling. En daar gaan wij aan werken!

Ideeën

Wij zijn er van overtuigd dat er in de Barneveldse samenleving meer ideeën leven dan op het gemeentehuis bekend zijn. Die ideeën daar zijn wij naar op zoek en passende ideeën gaan wij  het gemeentehuis inbrengen. We starten de actie in onze WauW-werkplaats  in de Langstraat (tegenover de RK-kerk) en gaan na de verkiezingen verder met de mobiele WauW-werkplaats. U kunt op zaterdag 8 en 15 maart al vast aan het werk in onze werkplaats.

Van harte welkom en voor uw kinderen is er iets lekkers!!

VIP worden?

Dat kan. Wij gaan vrijwilligers werven voor de organisaties die veel met vrijwilligers werken. Via onze site kunt u zien welke vacatures er zijn en op zaterdag 8 en 15 maart kunt zich bij ons in de WauW-werkplaat opgeven.

Doe mee en participeer met uw hart. Er is altijd wel een klus die bij u past!

ChristenUnie

Barneveld