Aantal keer gelezen

Van Eijle brengt Europa dichterbij!

Europees Parlementdinsdag 06 mei 2014 17:31

In het kader van de Europese verkiezingen van 22 mei aanstaande, organiseren enkele Veluwse kiesverenigingen van de ChristenUnie op 14 mei 2014 een ontmoetingsavond om informatie te geven over Europa en de aankomende verkiezingen!

Spreker op die avond is Ruud van Eijle, nummer 3 op de kandidatenlijst voor het Europese Parlement namens de ChristenUnie-SGP. Ruud van Eijle woont in Ermelo en heeft vanuit zijn arbeidsverleden kennis over Europa, die hij graag met ons wil delen. In de peilingen staat de ChristenUnie-SGP er goed voor. Een mooi gegeven, maar wat betekent dat precies?

De ontmoetingsavond wordt gehouden in Landstede Harderwijk, Westeinde 31. De avond start met koffie en thee om 19.30 uur. Om 20.00 uur start het programma.

Onderwerpen die aanbod komen tijdens deze avond zijn de volgende:

• Achtergrond en werkwijze Europese Unie
  • Wat doet de ChristenUnie-SGP in het Europese Parlement?
  • Wat staat er in het verkiezingsprogramma? En wat betekent een derde zetel?

Tevens is er een muzikale omlijsting van de avond. Deze wordt verzorgd door zanger en gitarist Ronald Verhagen. Tijdens de avond is er ruimte om elkaar te ontmoeten, vragen te stellen en interactie met het publiek.

Reacties op 'Van Eijle brengt Europa dichterbij!'